24.09.2024

Regulamin akcji „Dropnij Blasta na TikToka”

REGULAMIN KONKURSU „Dropnij Blasta na TikToka

 

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Organizatorem Konkursu pod hasłem „Dropnij Blasta na TikToka” (dalej: „Konkurs”) i fundatorem Nagrody (dalej: „Nagroda”) jest:

 

XL Energy Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 59 jest zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000183133, NIP 5252294831, REGON 015598075, BDO 000041079, Kapitał zakładowy 18.177.500 PLN.

(dalej: „Organizator”)

 

  1. Właściciel portalu TikTok nie jest organizatorem ani współorganizatorem Konkursu.

 

  1. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym Regulaminem (dalej: „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku grach hazardowych (Dz. U. 2009, nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).

 

  1. Udział w Konkursie oznacza wyrażenie przez Uczestnika Konkursu (dalej: „Uczestnik”) zgody na postanowienia Regulaminu oraz akceptację opisanych w Regulaminie zasad Konkursu.

 

  1. Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie „Dropnij Blasta na TikToka”.

 

  1. Zasady Konkursu określone są postanowieniami tegoż Regulaminu.

 

  1. Konkurs odbywa się zgodnie z Regulaminem i podlega przepisom prawa polskiego. Niniejszy Konkurs stanowi przyrzeczenie publiczne Organizatora w rozumieniu przepisu art. 919 i nast. Kodeksu cywilnego.

 

  • 2 TERMIN I MIEJSCE PRZEPROWADZENIA KONKURSU

 

  1. Konkurs przeprowadzany jest na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, na profilu pod adresem

https://www.tik-tok.com

  1. Konkurs rozpoczyna się 07.10.2024 roku o godzinie 00:01 a kończy 29.11.2024 roku o godzinie 23:59.

 

  • 3 UCZESTNICY KONKURSU

 

  1. Uczestnikiem Konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadająca aktywne konto na portalu: TikTok.com , a podane przez nią podczas rejestracji dane osobowe są prawdziwe, i która zapoznała się z niniejszym Regulaminem i go zaakceptowała.

 

  1. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz inne osoby współpracujące przy organizacji Konkursu, jak również ich wstępni, zstępni, małżonkowie, rodzice małżonków, rodzeństwo oraz osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.

 

 

  1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.

 

  • 4 ZASADY KONKURSU

 

  1. Konkurs polega na rywalizacji między Uczestnikami o stworzenie najbardziej kreatywnej, muzycznej treści wideo związanej z marką Energy Blast (zwanej w dalszej części niniejszego Regulaminu także Dziełem lub Utworem) i opublikowanie jej w swoich mediach społecznościowych TikTok Uczestnicy, przystępują do konkursu poprzez opublikowanie na swoich kanałach mediów społecznościowych treści promocyjnej oznaczonej hashtagami #EnergyBlast oraz #konkurs.

 

  1. Zadanie Konkursowe zostanie ogłoszone w dniu 01.10.2024 roku w poście na Profilu TikTok Energy Blast pod adresem https://www.tiktok.com/@energyblast.drink (dalej „Post Konkursowy”).

 

  1. Aby wziąć udział w Konkursie, należy opublikować w mediach społecznościowych Treść Wideo (dalej: „Treść Wideo”). Tematem opublikowanej przez Uczestnika Treści Wideo ma być kreatywna interpretacja fragmentu piosenki „Dropnij Blasta na TikToka” wraz z zalokowaniem wizerunku produktu Energy Blast. Uczestnik otrzymuje dowolność w doborze stylu wizualnego publikacji, szczegółów jej treści, długości czy miejsca wykonania, zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi.

 

  1. Opublikowana Treść Wideo ma zawierać przynajmniej fragment piosenki pod tytułem „Dropnij Blasta na TikToka” przygotowanej przez Organizatora Konkursu. Piosenkę można pobrać z profilu TikTok Energy Blast pod adresem: https://www.tiktok.com/@energyblast.drink

 

  1. W publikacji musi pojawić się produkt marki Energy Blast w formie rzeczywistej puszki lub graficznym jego umieszczeniu w wygenerowanej Treści Wideo w formie zdjęcia czy grafiki.

 

  1. Uczestnik może brać udział w Konkursie więcej niż jeden raz. Oznacza to, że jury każdorazowo wybierając najlepszy materiał, będzie brało pod uwagę wszystkie poprawnie opublikowane Treści.

 

  1. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w Regulaminie, a wykonując Treść Wideo potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptuje wszystkie zawarte w nim postanowienia i spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.

 

  1. Uczestnik oświadcza, że Opublikowana Treść Wideo zamieszczona w wykonaniu zadania konkursowego jest jego autorstwa i nie naruszają praw osób trzecich (w tym praw autorskich, prawa do wizerunku, praw do znaków towarowych lub dóbr osobistych lub innych praw własności intelektualnej), a osoby, których wizerunek lub dane osobowe zostały umieszczone w odpowiedzi na Post Konkursowy wyraziły na to zgodę i nie będą podnosiły zarzutów dotyczących naruszenia ich dóbr osobistych.

 

  1. W Konkursie nie będą brane pod uwagę zgłoszenia, które:

 

  1. naruszają obowiązujące przepisy prawa, w tym w tym RODO lub krajowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, przepisy prawa autorskiego lub które naruszają prawa ochronne do znaków towarowych, wzorów przemysłowych, użytkowych, wzywają do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. lub zawierają treści faszystowskie, pornograficzne lub powszechnie uznane za wulgarne, propagujące przemoc, obrażające uczucia religijne lub dobre obyczaje,
  2. zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe, numery GG, Skype, itp.,
  3. są sprzeczne z Regulaminem tiktok.com
  4. przedstawiają markę Energy Blast lub marki konkurencyjne w niekorzystnym świetle.

 

  1. Nadzór na prawidłowym przebiegiem Konkursu sprawuje wewnętrzna Komisja (dalej: „Komisja”) powołana przez Organizatora.

 

  1. Celem wyłonienia Nagrody Komisja będzie zbierać się od poniedziałku do piątku o godzinie 16:00.

 

12. Kryterium wyboru zwycięskiego Postu Konkursowego jest

 

  1. kreatywność w interpretacji piosenki,
  2. atrakcyjność prezentacji produktu Energy Blast,
  3. zachęcania innych użytkowników mediów społecznościowych do wzięcia udziału w akcji lub/i zakupu produktu Energy Blast,
  4. zgodności publikacji z Regulaminem.

 

13. Wyniki Konkursu będą podawane codziennie od poniedziałku do piątku poprzez ogłoszenie na profilu https://www.tiktok.com/@energyblast.drink z podaniem imienia i nazwiska Laureatów (dalej „Laureat”), bądź nicku, którym Laureat posługuje się na portalu.

 

  • 5 NAGRODY

 

  1. Nagrodą w Konkursie jest kwota w wysokości  500 zł każdego dnia. Nagrody przyznawane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w czasie trwania Konkursu. Łącznie przyznanych zostanie 38 nagród w kwocie 500 zł każda, w terminie od 07.10.2024 r. do 29.11.2024 r. Nagrody nie będą przyznawane w świąteczne dni robocze w czasie trwania akcji tj. 1 Listopada oraz 11 Listopada.
  2. Organizator konkursu przewiduje przyznanie nagrody głównej w postaci biletów na Open’er Festival 2025 wraz z zakwaterowaniem oraz dojazdem na terenie Polski (PKP/PKS) dla dwóch osób o wartości nieprzekraczającej 7000 zł. Nagroda ta zostanie przyznana autorowi najciekawszej publikacji, spośród wszystkich 38 publikacji nagrodzonych kwotą 500 zł. Informacja o przyznaniu nagrody głównej przekazana zostanie ostatniego dnia trwania konkursu.
  3. Organizator Konkursu codziennie informować będzie na swoich kontach mediów społecznościowych o wygranej.
  4. Informacja udzielona będzie poprzez publikację zawierającą „repost” wygranej Treści, wraz z oznaczeniem jej autora.
  5. Na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych łączna wartość Nagrody przekazanej Laureatowi podlega opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych w wysokości 10% wartości Nagrody. Organizator powiększy nagrodę o dodatkowe świadczenie pieniężne w kwocie odpowiadającej wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych obliczonego od wartości uzyskanej przez Uczestnika nagrody z przeznaczeniem na pokrycie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych. Organizator jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny z tytułu wygranej. Laureat jest zobowiązany przekazać Organizatorowi dane, niezbędnych do wypełnienia obowiązków płatnika.
  6. Laureat Konkursu nie jest uprawniony do przeniesienia prawa do otrzymania Nagrody na osoby trzecie.
  7. Warunkiem przekazania Nagrody Laureatowi jest podanie przez Laureata Organizatorowi za pośrednictwem swojego Profilu, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników Konkursu, niezbędnych danych do przesłania Laureatowi Nagrody. Podanie danych nastąpi poprzez wiadomość prywatną przesłaną za pośrednictwem portalu tiktok.com z profilu Laureata na Profil Organizatora.
  8. Laureat traci prawo do Nagrody w przypadku niedotrzymania terminu, przekazania nieprawdziwych danych kontaktowych lub nieprzestrzegania warunków Regulaminu. W każdym z wymienionych przypadków Organizator powiadamia Laureata o fakcie utraty prawa do Nagrody poprzez wiadomość prywatną za pośrednictwem portalu www.tiktok.com,
  9. W przypadku utraty przez Laureata prawa do Nagrody, Nagroda pozostaje do dyspozycji Organizatora.
  10. Przekazanie Nagrody nastąpi w terminie do 30 dni od daty przekazania danych Laureata, o których mowa powyżej.
  11. Organizator zastrzega możliwość przyznania nagrody dodatkowej (“Nagroda Dodatkowa”) w postaci zgrzewki napoju Energy Blast (o wartości 27,60 zł netto) dla najbardziej kreatywnych Uczestników. Podstawą przyznania Nagrody Dodatkowej jest:
  12. spełnienie wymogów określonych w Regulaminie,
  13. atrakcyjność prezentacji produktu Energy Blast,
  14. zachęcania innych użytkowników mediów społecznościowych do wzięcia udziału w akcji.
  15. Do realizacji Nagrody Dodatkowej odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia dotyczące realizacji Nagrody.

 

  • 6 PRAWA AUTORSKIE

 

  1. Zadanie Konkursowe jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1231, ze zm.; dalej: Prawo autorskie).

 

  1. Uczestnik udziela (z chwila otrzymania Nagrody) Organizatorowi Konkursu nieograniczonej czasowo i terytorialnie wyłącznej licencji z prawem do udzielenia sublicencji (dalej: „Licencja”) do korzystania z projektów i wszystkich jego elementów składowych, w zamian za udział w Konkursie oraz otrzymanie nagrody, a także udziela zgody na wykonywanie przez Organizatora praw zależnych do projektów:
  2. bez ograniczeń co do miejsca w tym w szczególności do korzystania w sieci Internet,
  3. bez ograniczeń czasowych,
  4. z chwilą zgłoszenia projektu do Konkursu,
  5. bezwarunkowo,
  6. na następujących polach eksploatacji, zawsze wyłącznie na potrzeby realizacji Konkursu:
  • utrwalania jakąkolwiek techniką, w tym m.in. drukiem, cyfrowo (w jakimkolwiek systemie i na jakimkolwiek nośniku), sporządzania nośnika audiowizualnego, w szczególności zapisu na nośniku magnetycznym i dysku komputerowym oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego,
  • zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in. drukiem, cyfrowo (w jakimkolwiek systemie i na jakimkolwiek nośniku),
  • wprowadzania do obrotu,
  • wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, wprowadzania do własnych baz danych i przechowywania w archiwach i pamięci komputerowej,
  • publicznego udostępniania dzieła w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (m.in. udostępniania w Internecie oraz w ramach dowolnych usług telekomunikacyjnych),
  • publicznego odtwarzania, wystawiania i wyświetlania,
  • wielokrotnych przekazów on-line w sieci internetowej, zarówno symultanicznie jak i niesymultanicznie w ramach programów telewizyjnych, jak i poza programami, video on demand, pay-per-view, na indywidualne życzenie Organizatora w miejscu i czasie przez niego wybranym, zarówno w technice downloading jak i streaming, z zastosowaniem odbiorników różnego typu,
  • wielokrotnego odtwarzania za pomocą dowolnych odtwarzaczy posiadających funkcje przechowywania i odczytywania plików audio i video w technologii cyfrowej, np. telefonów komórkowych, odtwarzaczy MP3, iPod, iPhone i innych, z zastosowaniem aplikacji programu iTunes lub innych o podobnym charakterze i funkcji.

 

  1. Publikując Odpowiedź Konkursową, Uczestnik wyraża również zgodę na udostępnienie tej Odpowiedzi Konkursowej na Stronie na TikTok bez dodatkowych odpłatności, jak również wyraża zgodę na opublikowanie przez Organizatora używanego przez siebie na Profilu zdjęcia wraz z imieniem i nazwiskiem w formie Postu w celu ogłoszenia Laureata.

 

  1. Publikując Odpowiedź Konkursową, Uczestnik wyraża zgodę, by jego wizerunek utrwalony w ramach zdjęcia profilowego oraz wizerunek jego oraz osób, których wizerunek został utrwalony za ich zgodą w Treści Wideo został opublikowany i wykorzystany przez Organizatora w celach związanych z prowadzonym Konkursem, w tym do jego opublikowania na stronie Internetowej Organizatora pod adresem https://www.energy-blast.pl na portalu społecznościowym TikTok, i innych mediach społecznościowych, w katalogach i prospektach, w innych materiałach promocyjnych, a także w materiałach wewnętrznych dotyczących działalności Organizatora.

 

  1. Wyrażona przez Uczestnika zgoda upoważnia Organizatora do rozpowszechniania wizerunku bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych oraz została udzielona dobrowolnie i nieodpłatnie.

 

  1. Uczestnik wyraża także zgodę na dokonanie przez Organizatora, samodzielnie lub za pośrednictwem osób trzecich, zmian i modyfikacji Treści Wideo. Zmiany i modyfikacje dokonane nie wymagają odrębnego zatwierdzania przez Uczestnika.
  2. W związku z korzystaniem lub rozpowszechnianiem przez Uczestnika wizerunku, Organizator może w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie udzielać osobom trzecim zgody na korzystanie lub rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika.

 

  • 7 OŚWIADCZENIA UCZESTNIKA

 

  1. Biorąc udział w Konkursie poprzez wykonanie zadania konkursowego Uczestnik Konkursu oświadcza, że:

 

  1. jest wyłącznym autorem Treści Wideo i posiada do niego pełne prawa autorskie,
  2. osobom trzecim nie przysługują żadne prawa i roszczenia do Treści Wideo zgłoszonej w Konkursie,
  3. Treść Wideo nie narusza żadnych praw ochronnych w rozumieniu ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. (Dz.U.2017 nr 776 tj. z dnia 2017.04.13) Prawo własności przemysłowej,
  4. Treść Wideo nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym ich danych osobowych
  5. Nie zachodzą żadne inne okoliczności, które mogłyby narazić Organizatora na odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu wykorzystania Treści Wideo.

 

  1. Uczestnik oświadcza ponadto, iż zapoznał się Regulaminem platformy społecznościowej TikTok (tiktok.com).

 

  • 8 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

 

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek.

 

  1. Do kompetencji Komisji należy rozpatrywanie reklamacji wpływających od Uczestników Konkursu.

 

  1. Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące przebiegu Konkursu Uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej w terminie 60 dni od dnia ogłoszenia wyników Konkursu. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.

 

  1. Reklamacje i zastrzeżenia powinny zostać wysłane listem poleconym na adres Organizatora, podany w § 1 ust. 1 Regulaminu i zawierać dopisek „Reklamacja – Konkurs Dropnij Blasta na TikToka” oraz zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny i e-mailowy Uczestnika oraz opis przyczyn reklamacji. Reklamacja może też zawierać proponowany przez Uczestnika sposób rozpatrzenia reklamacji.

 

  1. Złożone reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty ich otrzymania Reklamacji przez Organizatora.

 

  1. Zainteresowany jest poinformowany listem poleconym o sposobie rozpatrzenia Reklamacji najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji. Przy rozpatrywaniu reklamacji Komisja opiera się na treści Regulaminu oraz obowiązujących przepisach prawa.
  2. Tryb reklamacyjny nie pozbawia Uczestnika możliwości dochodzenia roszczeń przed sądami powszechnymi.

 

  • 9 DANE OSOBOWE

 

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych od Uczestników i Laureatów jest XL Energy Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 59 jest zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000183133, NIP 5252294831, REGON 015598075, BDO 000041079, Kapitał zakładowy 18.177.500 PLN

 

  1. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

  1. Dane osobowe Uczestników i zwycięzcy będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu, w celach podatkowych (dotyczy Laureatów), jak również obrony przed roszczeniami oraz w celach sprawozdawczości podatkowej.

 

  1. Podanie danych osobowych w postaci imienia, nazwiska lub nazwy profilu w portalu TikTok ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.

 

  1. Podanie danych osobowych w postaci adresu e-mail (w przypadku Laureatów nagród) lub adresu korespondencyjnego i numeru telefonu jest dobrowolne ale niezbędne do otrzymania Nagrody w Konkursie ‒ Organizator będzie przetwarzał te dane w celu doręczenia zwycięzcy Nagrody,

 

  1. W przypadku przekazania Nagrody Dodatkowej numery telefonów Laureatów Nagród zostaną przekazane kurierowi.

 

  1. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

 

  1. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

  1. Uczestnik Konkursu zezwala na wykorzystanie jego imienia i nazwiska w celu informowania (także w mediach) o wynikach Konkursu.

 

  1. Organizator oświadcza, iż dane Uczestników Konkursu nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  2. Dane Uczestników Konkursu nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przepisów przewidzianych przepisami prawa.

 

  1. Dane Uczestników Konkursu będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń związanych z udziałem w Konkursie i wydaniem nagród w Konkursie tj. 6 lat.

 

  1. Administrator danych osobowych stosuje środki techniczne i organizacyjne mające na celu należyte, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną zabezpieczenia powierzonych danych osobowych. Administrator danych osobowych wdrożył odpowiednie środki, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku z uwzględnieniem stanu wiedzy technicznej, kosztu wdrożenia oraz charakteru, zakresu, celu i kontekstu przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw i wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Administrator danych osobowych w szczególności uwzględnia ryzyko wiążące się z przetwarzaniem danych wynikające z:
  2. przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia,
  3. utraty, modyfikacji, nieuprawnionego ujawnienia danych,
  4. nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarza.

 

  • 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.energy-blast.pl w Poście Konkursowym.

 

  1. Naruszenie przez Uczestników Konkursu któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności złożenie nieprawdziwych oświadczeń, naruszenie przepisów powszechnie obowiązującego prawa w związku z uczestnictwem w Konkursie lub działanie niezgodne z zasadami korzystania z serwisu TikTok upoważnia Organizatora do wyłączenia Uczestnika z Konkursu.

 

  1. Wszelkie spory dotyczące Konkursu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora Konkursu.